ישנן מגוון של תשובות לשאלה הזו:

א.     כאשר החברה מייצגת אלפי חברים, הרבה יותר קל לה להשיג תנאים טובים, בדיוק כמו בחברות הגדולות

ב.     הפלטפורמה האינטרנטית של החברה מסייעת הן לסוכן הפנסיוני והן לחברות הפנסיה לחסוך במשאבים, כגון: נציגי שירות טלפונים, אנשי תפעול, וכדומה, והחיסכון הזה מתורגם להוזלה בדמי הניהול

ג.      לאחר ביצוע תהליך הניוד, הסוכן של החברה יוצא מהתהליך, וההתנהלות היא באופן ישיר מול הקרן, וכך לא מועמסות עלויות של סוכן על דמי הניהול, והם נשארים נמוכים מאוד